تغییر دکوراسیون منزل همیشه با هزیه های گزاف همراه بوده است، اما نباید از این مسئله چشم پوشی کرد که هر چند سال یکبار با تغییر دکوراسیون میتوان حس و حال جدید به خانه تزریق کرد و در واقع هر چند سال تغییر دکوراسیون لازم است.

چگونه یک دکوراسیون کلاسیک داشته بسازیم؟

اما لازم است بدانید چه کارهایی در دکوراسیون ترند است و چه کارهایی دیگر از مد افتاده تا با توجه به هزینه های زیادی که برای ریمادل کردن خانه خود انجام میدهید کاری بیهوده نباشد و درست رتین کار را برای تغییر دکوراسیون انجتام دهید که طبق مد روز باشد.

در ادامه این مطلب قرار است 10 ترند دکوراسیون خانه که از مد افتاده اند را برای شما بگوییم تا در ریمادل کردن از آن ها استفاده نکنید. تا انتها همراه ما باشید.

ترند های از مد افتاده دکوراسیون

جادوی تک رنگ محو شد

هر چقدر هم که مینیمالیسم باشید دیگر استفاده از یک رنگ برای کل دکوراسیون منسوخ شده و طرفداری ندارد، امروزه مردم به دنبال ایجاد رنگ ها برای هیجان داشتن و پویایی هستند. آن ها به دنبال دکوراسیون با جلوه بصری هیجان انگیز با استفاده از رنگ ها و الگو ها هستند.

کارشناسان یکی از عوامل افسردگی و تمایل به خانه ماندن را استفاده از تک رنگ ها در دکوراسیون و نداشتن و ترکیب نکردن رنگ ها با هم میدانند.

5 رنگ مکمل رنگ کرم را بشناسید

پنجره های کرکره ای چوبی

پنجره های کرکره ای چوبی دیگر قدیمی شده اند. آنها زمانی به دلیل همین نوستالژی بودن طرفداران زیادی داشتن ولی الان مانع حضور نور شده و از ورود حس زندگی نور به خانه جلوگیری میکنند به همین جهت پنچره های کرکرزه ای و چوبی که مانع حضور پر رنگ نور در دکوراسیون شوند از جمله عوامل دمده دکوراسیون هستتند.

تاثیر 9 رنگ مبلمان در دکوراسیون

هرج و مرج بیش از حد از کاغذ دیواری

پوشاندن دیوار با کاغذ دیواری هنوز هم مد و شیک است، اما زیاده روی در هر چیزی آزاردهنده است. روزی روزگاری، حتی طراحان ترجیح می دادند دیوارها را با کاغذ دیواری های پر نقش و نگار و یا با طرح های بزرگ و شلوغ بپوشانند، اما این روند قدیمی است. ما نمی گوییم از کاغذ دیواری استفاده نکنیم. ما می گوییم از کاغذ دیواری روی دیوارها عاقلانه و با کلاس استفاده کنید، نه به شیوه مد روز دهه 30 و 40.

5 اشتباه رایج که هنگام خرید مبل باید از آنها اجتناب کنید

فضای پلان باز

در چند سال گذشته فضای باز در خانه خیلی پرطرفدار بود، منظور ازفضای باز استفاده نکردن از دیوار و جدا نکردن آشپزخانه از پذیرایی و اتاق نشیمن بود. اما امروزه این مدل اصلا زیبایی ندارد  دمده شده و مهم است که شما در فضای زندگی خود مرزهایی داشته باشید. پس از گذاشتن دیوار یا عوامل جداکننده در دکوراسیون خود غافل نشوید.

10 قانون کلی جهت چیدمان مبلمان

روشنایی لامپ های ادیسون

با افزایش محبوبیت لامپ ادیسون، صاحبان خانه به زودی متوجه شدند که این لامپ برای فضای عمومی ساخته شده است، نه خانه های شخصی. نور خشن لامپ ادیسون جذابیت خود را از دست داده است و روند دکوراسیون خانه دوباره به دلیل ظرافت خاموش نور آرامش بخش بازگشته است.

چه کارهایی برای تزیین دکوراسیون از مد افتاده است؟

الگوهای هندسی

اگرچه در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 کاملاً مد روز بود، اما الگوهای هندسی قطعاً در دکوراسیون خانه از مد افتاده است، چه روی دیوارهای کاشی، کاغذ دیواری یا مبلمان.

گیاهان در دکوراسیون منزل

در زندگی پرشتاب، تلاش برای نگهداری گیاهان در داخل خانه، روند نگهداری گیاهان را در فضای باز در جایی که به آنها تعلق دارند تغییر داده است. از داخل به بیرون، وقت آن است که گیاهان را جابجا کنید و یک باغچه در فضای باز ایجاد کنید. حتی برای سلامتی گیاهان نیز مفید است.

راهنمای خرید مبل تختخواب شو

از کفپوش های قدیمی مشمع کف اتاق چشم پوشی کنید

اگرچه این یک گزینه نسبتاً عملی برای آشپزخانه و اتاق ناهارخوری است، اما زمان آن رسیده است که کفپوش مشمع کف اتاق قدیمی را با چیزی ساده مانند کاشی، چوب یا حتی بتن تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید