مبل تخت‌خواب شو یکی از محبوب‌ترین انواع مبلمان در بین خانواده‌هاست. این نوع مبل، علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی دارد، از نظر کاربردی نیز بسیار عالی است. امروزه، با توجه به افزایش جمعیت شهری و کوچک شدن مساحت‌های زندگی، استفاده از مبل تخت‌خواب شو برای فضای کوچک زندگی بسیار مهم است.این نوع مبل، ترکیبی از مبل و تخت خواب است. در طول روز، مبل تخت‌ خواب شو می‌تواند به عنوان یک مبل راحتی مورد استفاده قرار بگیرد و در شب به راحتی به یک تخت خواب تبدیل شود. برای تغییر شکل این مبل، باید فقط صندلی را کمی جلو بکشید و بعد از آن، قاب تخت‌خواب را به بیرون کشیده و پایین بیاورید. این عملیات بسیار ساده است و تقریباً توسط هر کسی قابل انجام است.

مبل تختخواب شو مبل 24

در این مقاله از مبل 24 قصد داریم بهترین نکات را برای انتخاب مبل تختخواب شو برای خانه به اشتراک گذاریم. این نوع مبل راحتی یک مبل سنتی را با آرامش یک تخت ترکیب می کند و بهترینِ هر دو را به شما ارائه می دهد. با این حال، پیدا کردن راحت ترین و مناسب ترین مبل تختخواب شو می تواند دشوار باشد، به خصوص به دلیل تعداد گزینه های موجود. اما نگران نباشید، در این راهنمای خرید مبل تختخواب شو اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری درست نیاز دارید، پیدا خواهید کرد.

مبل تخت شو محصول مدرنی است که به تازگی راهی زندگی ما شده است. بنابراین لازم است در نظر بگیریم که کدام پارامترها برای خرید آن با دکوراسیون ما سازگارتر هستند. به عنوان مثال انتخاب تم رنگی، سبک طراحی و نوع ایده هایی که با طراحی خانه ما هماهنگ هستند باید در نظر گرفته شود.

خرید انواع مبل تختخواب شو از مبل 24

خرید انواع مبل تختخواب شو از مبل 24 بدون واسطه

علاوه بر توجه به زیبایی در هنگام خرید مبل تخت شو باید اهمیت به مواد مورد استفاده در روند ساخت یک مبل تخت شو را هم مد نظر قرار داد. این مورد مهم به سادگی امکان پذیر نیست مگر اینکه شما به دنبال خرید از یک مرکز معتبر و برند شناخته شده باشید. در این مقاله تلاش کردیم به طور جامع نکاتی که باید قبل از خرید مبل تخت شو بدانید و اهمیت دهید را به شما بگوییم با خواندن نکات این مقاله میتوانید بی نقص ترین مدل مبل تخت شو را در خانه خود داشته باشید.

چرا مبل تختخواب شو بخریم؟

  • حفظ زیبایی در عین استحکام
  • قابلیت هایی فراتر از یک مبل
  • کیفیت بالای مواد اولیه
  • قابلیت مونتاژی بودن دسته های مبل
  • فضای نشیمن بیشتر از مبل راحتی
  • لذت داشتن یک کمد و تخت دقیقا وسط پذیرایی

مبل های تختخواب شو برای زمانی که مهمان دارید و یا زمانی را که با خانواده خود روی مبل بگذرانید و زمانی که آماده رفتن به رختخواب هستید، می توانید به راحتی مبل را به تختخواب تبدیل کنید و خواب راحت شبانه را فراهم کنید.

همچنین، یک مبل تختخواب شو یک راه عالی برای صرفه جویی در فضا است، اگر یک اتاق نشیمن کوچک دارید، در حالی که همچنان راحتی یک مبل را دارید یک تخت خواب گرم را در صورت نیاز به شما می دهد.

مبل تخت خواب شو دو نفره مبل 24

قیمت مبل تختخواب شو دو نفره مبل 24

ویژگی های مبل تختخواب شو

در کاربردی بودن و مناسب بودن مبل تختخواب شو، اصلا شکی نیست. یکی از مزایای اصلی مبل تختخواب شو، بهینه سازی در استفاده از فضای مورد نیاز است. چون نمی توان از هر نوع مبلی در فضای کوچک آپارتمانی استفاده کرد. پس اگر اتاق کوچکی دارید، یک مبل تخت خواب شو می تواند برای شما به طور همزمان، نقش یک مبل راحتی و تختخواب را داشته باشد. اما مبل تختخواب شو در ابعاد و طرح های مختلفی ساخته می شود و تنوع این محصول بسیار زیاد است. تولیدکنندگان این محصول روز به روز بیشتر می شود و باید به دنبال نمونه با کیفیت از این محصول بود.

قیمت انواع مبل تختخواب شو مدرن و جدید و در سایت مبل 24

اما یک مبل تختخواب شو با کیفیت، باید چه ویژگی های داشته باشد؟

  • مبل هایی با بافت نرم و مقاوم را انتخاب کنید. چون جنس پارچه و بافت آن، نقش مستقیمی در کیفیت مبل تخت شو دارد. حتی می توان از ملافه ای جداگانه برای استفاده از قابلیت تختخوابی این مبل ها استفاده کرد.
  • مبل های تخت شو در انواع سایز و مدل در بازار وجود دارد. اما نوع انتخابی باید متناسب با فضای اتاق و نیاز شما باشد. چون هدف از خرید مبل تخت شو، بهینه سازی فضای اتاق برای انجام امور روزمره است. پس انتخاب یک مبل تخت شو بزرگ، می تواند برای شما مشکل ساز باشد. همچنین برای انتخاب مبل خود، مشخص کنید که آن را برای یک نوجوان می خواهید یا یک زوج مشترک. این معیارها به شما در انتخاب مبل تخت شو کمک می کند.
  • رنگ و طرح مبل تختخواب شو را متناسب با رنگ اتاق خود انتخاب کنید. چون این نوع مبل ها تنوع طرحی و رنگی بسیاری دارند و بسته به فضا و کاربرد آن، می توان نوع عروسکی، چهارخانه، ساده و یا راه راه را انتخاب کرد.
  • پایه های مبل تخت شو باید مقاوم بوده و با چسب به بدنه محکم شده باشد. چون پایه های وصل شده با میخ، بعد از مدتی لق شده و شکل متوازن خود را از دست می دهند. دلیل اهمیت این موضوع، جابه جایی زیاد مبل های تخت شو حین تغییر کاربری از مبل به تختخواب و یا برعکس است.
  • قبل از خرید مبل تخت شو، یک بار قابلیت تغییر کاربری آن را در فروشگاه امتحان کنید. اگر بیرون آوردن بخش کاناپه آن سخت بود و یا با لقی و تکان های شدید همراه باشد، از خرید آن منصرف شوید. همچنین به نرمی و لطافت بخش های مختلف آن دقت کنید.
  • تشک های با فنر مقاوم را انتخاب کنید تا تحمل وزن های سنگین را داشته باشد. در خصوص قابلیت و هزینه تعویض تشک نیز، می توان از فروشنده سوال پرسید.
انواع مبل تختخواب شو جدید و مدرن مبل 24

بهترین و جدیدرین و مدرن ترین انواع مبل تختخواب شو در بازار را از مبل 24 ارازن بخرید

چه نوع مبل تختخوابشو انتخاب کنیم؟

مبلمان تخت شو در بازار انواع و مدل های مختلفی دارند، شما باید با توجه به فضایی که در اختیار دارید و همچنین مقدار بودجه ای که برای خرید مبل تخت شو در نظر دارید میان مدل های متفاوت مبل تختخواب شو انتخاب نمایید.

با در نظر گرفتن نوع استفاده از مبل تختخوابشو میتوانید مبل تختخواب شو دو نفره و یا یک نفره خریداری نمایید همچنین اگر فضای کمی در خانه در اختیار دارید مبل ال تخت خواب شو بهترین گزینه برای شماست.

در هنگام انتخاب مبل تختخواب شو توجه به مکانیزم ها برای شما باید مورد توجه باشد.

چراکه باید در نظر بگیرید که آیا به راحتی قادر به تبدیل حالت مبل، از مبل به تختخواب شو هستید؟

مورد بعدی در انتخاب مبل تختخواب شو که حائز اهمیت و توجه است؛ نوع تشک به کار رفته مبل است.

شما مبل تختخواب شو را به راحتی میتوانید جایگزین تختخواب خود نمایید و از هزینه های متعدد برای خرید تشک و ست روتختی جلوگیری کنید. اما در نظر بگیرید باید مبل تخت شویی را انتخاب کنید که از تشک طبی در آن استفاده شده و مناسب با ارگونومی بدن طراحی شده باشد تا در استفاده طولانی مدت دچار گرفتگی عضلات و یا دچار درد کمر و پا نشوید.

مبل تختخواب شو یک نفره مبل 24

مبل تختخواب شو یک نفره مبل 24

اندازه های مبل تختخوابشو پیدا کنید

قبل از خرید مبل تختخواب شو، ابتدا آن را اندازه بگیرید. فراموش نکنید که وقتی تخت خواب به طور کامل گسترش یافت، اندازه گیری ها چه خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که وقتی مبل تختخوابشو کاملاً منبسط می شود، به اندازه یک تخت سنتی یا حتی بیشتر فضایی را اشغال می کند

انواع مبلمان تختخوابشو در سایت مبل 24

انواع مبلمان تختخوابشو در سایت مبل 24

راهنمای انتخاب بهترین مرکز خرید برای مبل تختخواب شو

بازار ها، مراکز خرید و فروشگاه ها و سایت های معتبر متعددی برای خرید مبل تختخواب شو در مقابل شما قرار دارند. اما اگر به دنبال خریدی راحت و بی دغدغه هستید ما به شما وب سایت مبل 24 را معرفی می کنیم که مزیت های بی شماری را برای شما به همراه دارد. در قدم اول می توانیم به سابقه درخشان این برند اشاره داشته باشیم که ضمانتی است بر کیفیت محصولات خریداری شده شما. در قدم بعد می توانیم به خرید بی واسطه اشاره کنیم که هزینه های اضافی شما را از میان بر می دارد.

خرید انواع مبل تخت شو و مبل ریلکسی در سایت مبل 24

خرید انواع مبل تخت شو و مبل ریلکسی در سایت مبل 24

سخن پایانی جهت خرید مبل تخت شو

در این مقاله مواردی گفته شد که باید در هنگم خرید به آن توجه شود. امیدواریم نکات گفته شده در این مقاله به شما کمک کرده باشد.

برای خرید از سایت مبل 24 به راحتی میتوانید انواع مدل های تولیدی این شرکت را دیده و از میان مدل های متنوع سایت مبل 24 بدون واسطه خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید