در دنیایی که ساعت‌های بی‌پایانی را در خانه سپری کرده‌ایم، کاملاً قابل درک است که با فضای داخلی خود احساس بدی داشته باشید. خوشبختانه، برخی از جدیدترین روندهای دکوراسیون به نظر می رسد که مطابق با سبک زندگی جدید ما طراحی شده است. اگر در حال و هوای تازه‌سازی هستید – چه به معنای بازسازی کامل باشد یا فقط چند تغییر اینجا و آنجا – زمان خوبی برای تغییر دکوراسیون است. ایده های مورد تایید طراح را در زیر بررسی کنید.
8 ایده برای دکور سال 2022

8 ایده برای دکور سال 2022-سایت مبل24

 

آدام مشبرگ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت معماری و طراحی داخلی Meshberg Group گزارش می دهد که همه ما این روزها کمی بیشتر هوس طبیعت داریم بنابراین عناصر طراحی که یک منظره را ایجاد یا برجسته می کنند مورد تقاضا هستند. او می‌گوید برخی از بزرگترین درخواست‌ها عبارتند از «درهای شیشه‌ای کشویی، پنجره‌های بزرگ، که درهای دو تاشو و سیستم‌های دیوار شیشه‌ای هستند». اگر به‌دنبال بازسازی کوچک‌تری هستید، با المان ‌های خاکی مانند آویز بافته شده در ورودی، سبدهای حصیری در اتاق خواب، یا گیاهان بادی که زیر دوش آویزان شده‌اند، حال و هوای طبیعی ایجاد کنید. در خرید و انتخاب مبلمان خود به خصوص مبل راحتی که بیشتر مورد استفاده شما قرار میگیرد توجه ویژه فرمایید. مبل راحتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا عمر زیادی داشته باشد. همچنین باید به سبک دکوراسیون شما نزدیک باشد.

8 ایده دکور که برای سال 2022 عالی است

8 ایده دکور که برای سال 2022 عالی است-سایت مبل24

 

ساده ترین راه برای کمک به فضای شما این است که یک آینه پریشان یا نورپردازی با الهام از کلاسیک مانند این فانوس مربعی از Homary را امتحان کنید. با یک قاب چوبی و فلزی و لامپ‌های شمع‌مانند، درخشش گرم و حسی از دنیای قدیمی و کشور فرانسه به اتاق می‌دهد.

 بسیاری از خانه‌های ما در حال حاضر به‌عنوان دفاتر، مهدکودک، و سالن‌های بدنسازی به‌صورت یکجا عمل می‌کنند، که باعث شده تا وسایل چند منظوره لحظه‌ای داشته باشند. سارا ایانیسیلو، مدیر طراحی وایت هال داخلی در منهتن، تأیید می کند: «تقاضای فزاینده ای برای مبلمان مدولار وجود دارد که می توانند به روش های مختلفی مونتاژ شوند و با چندین نیاز، مانند کار، غذا خوردن و معاشرت سازگار شوند. یک مثال خوب؟ میز قهوه تودرتو که دارای قسمت بالایی است که به یک میز تحریر برجسته تبدیل می‌شود، با یک اتاقک برای انبار کردن لوازم و کشوهای مخفی که فضای بیشتری را ارائه می‌دهد. اگر علاقه به خرید این نوع از میز های جلو مبلی چند کاره دارید میتونید به صفحه میز جلو مبلی سایت مبل 24 مراجعه کنید.

میز های چند کاره از ترند های سال 2022

میز های چند کاره از ترند های سال 2022-سایت مبل 24

 

آشپز خانه تیره

با تمام ساعات اضافی که این روزها به جای صرف غذا در بیرون از خانه در اجاق گاز صرف می کنیم، جای تعجب نیست که بسیاری از ما هوس یک فضای آشپزی را داریم که کمی سرگرم کننده تر است. مشبرگ می‌گوید: «ما می‌بینیم که صاحبان خانه‌ها از پالت‌های روشن و تمام سفید فاصله می‌گیرند و به رنگ‌های تیره‌تر می‌روند. سایه های عمیق تر “احساس متمایزتر و مجلل تر ایجاد می کند.” اگر شیفته‌اید اما نمی‌خواهید آشپزخانه‌ای کاملاً پر رنگ باشد، کابینت‌های چوبی یا چوبی غنی را با میز و کف‌پوش سبک‌تر ترکیب کنید – انتخابی «ایمن‌تر» با کنتراست بصری.

برخی از مردم همیشه آشپزخانه خود را مکانی برای آماده کردن وعده‌های غذایی و انجام کار (یا تکالیف) می‌دانند، اما اکنون که بیشتر در خانه هستیم، رایج‌تر شده است.

آشپزخانه تیره ترند سال 2022

آشپزخانه تیره ترند سال 2022-سایت مبل24

لوازم خانگی خود را پنهان کنید

مشبرگ می‌گوید در مورد جذاب‌تر کردن فضای چند منظوره، همه چیز در مورد ادغام یا پنهان کردن کارکردهای داخلی آشپزخانه است تا ظاهری تمیزتر و شیک‌تر به آن ببخشد. به عبارت دیگر، روزهای دیدن مجموعه ای از لوازم استیل ضد زنگ، هود صنعتی و حتی سخت افزار در حال محو شدن است. راه حل ها شامل کانترهای ساخته شده برای استتار محدوده ها، اسپرسوسازها و موارد مشابه است. رفع ساده تر شامل حفاری سوراخ های استراتژیک است

در کابینت های موجود برای تخته های داخلی به طوری که برای استفاده از آنها نیازی به بیرون آوردن وسایل کوچکتر از مخفیگاه آنها ندارید. او می گوید: «آشپزخانه مخفی بدون درز است و کمتر به هم ریخته است. “این حس نظم بصری و سلامتی را فراهم می کند.”

آشپزخانه های ساده و مینیمال ترند سال 2022

آشپزخانه های ساده و مینیمال ترند سال 2022-سایت مبل24

 

فضای دیوار خود را تازه کنید

سلامتی در خانه در دنیای پس از همه‌گیری بیش از هر زمان دیگری ارزشمند است، و یک روند رو به رشد وجود دارد که هم آرامش خاطر و هم هوای تازه را ارائه می‌کند: دیوارهای زنده. اینها دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – دیوار یا بخشی از یک دیوار پوشیده از فضای سبز در حال رشد – و راه های زیادی برای بیرون کشیدن وجود دارد، از آویزان کردن گیاهان به صورت عمودی در یک گروه تا نصب پانل های مدولار هیدروپونیک که آب و مواد مغذی را به صورت الکترونیکی تحویل می دهند. به گفته Ianniciello، ما بیشتر و بیشتر از آنها خواهیم دید، نه تنها “زیرا گیاهان داخل خانه اثر آرام بخشی دارند و هوای پاک را ترویج می کنند”، بلکه به این دلیل که خوب، آنها فقط عالی به نظر می رسند. «از دیدگاه طراحی داخلی، چیزی در مورد سبز سرسبز وجود دارد که فضا را سرزنده‌تر و شادتر می‌کند. ناگفته نماند که مکمل هر پالت است.

استفاده از دیوار های طرحدار تنر سال2022

استفاده از دیوار های طرحدار تنر سال2022-سایت مبل24

دیدگاهتان را بنویسید