در حال حاضر، بسیاری از ما با چالش های متمرکز ماندن و انجام کار در هنگام کار از خانه آشنا هستیم. یکی از راه‌هایی که می‌توانید به خودتان کمک کنید وقتی از خانه کار می‌کنید به انرژی و فضای مناسبی دست پیدا کنید، این است که مطمئن شوید که یک دفتر خانه پشتیبان دارید. استفاده از رنگ می تواند به شما کمک کند فضای کار از خانه خود را به گونه ای طراحی کنید که به شما امکان می دهد مولدترین خود را به کار بیاورید. چه اتاق جداگانه ای برای استفاده به عنوان دفتر کار خود داشته باشید، چه گوشه ای در آشپزخانه خود حک کرده باشید، می توانید از اصول انرژی رنگ ها برای استفاده حداکثری از فضای خود استفاده کنید.

اگر آماده شروع بازی با رنگ در فضای خود هستید و فقط کمی راهنمایی برای کاربرد رنگ ها می خواهید، در اینجا چند رنگ وجود دارد که به طور کلی در محیط اداری به خوبی کار می کنند. با ما تا انتها همراه باشید تا در کنار هم بهترین رنگ برای اتاق کار در منزل خودمان را پیدا کنیم.

 

رنگ سفید بهترین گزینه برای اتاق کار در منزل

رنگ سفید با عنصر فلز در سیستم رنگ پنج عنصر مرتبط است. عنصر فلز در مورد مولد بودن است. همچنین با خروجی خلاقانه و توانایی شما در تکمیل پروژه ها ارتباط دارد. اگر با به تعویق انداختن کار مشکل دارید، یا اگر به سختی کارهایی را که شروع می کنید به پایان می رسانید، رنگ سفید رنگ خوبی برای افزودن به طراحی دفتر کارتان است. بسته به اینکه چه چیزی برای فضای شما منطقی‌تر است، می‌توانید با یک سفید واقعی یا سفید کم رنگ استفاده کنید.

 

 استفاده از رنگ خاکستری

خاکستری بین سفید و سیاه قرار می گیرد و ویژگی های عنصر فلزی را نیز دارد. خاکستری روشن تر و سرد انرژی مشابه سفید را به ارمغان می آورد و آن را به رنگ عالی دیگری برای ارتقای بهره وری تبدیل می کند. خاکستری گرمتر با ته رنگ قهوه ای خاکی تر است و انرژی آرام تر و ثابت تری به ارمغان می آورد. خاکستری به افراد مفید نیز مرتبط است. افزودن خاکستری به پالت رنگ اداری یکی از راه‌های دعوت افراد مفیدتر به زندگی کاری شما است.

استفاده از رنگ خاکستری بهترین انتخاب برای دفتر کار شما

استفاده از رنگ خاکستری بهترین انتخاب برای دفتر کار شما-سایت مبل24

 

رنگ قهوه ای رنگی که همه می پسندند

قهوه ای در سیستم رنگی پنج عنصری به عنصر زمین متصل است. عنصر زمین در مورد زمین و راحت بودن است. سایه های مختلف قهوه ای و همچنین سایر رنگ های خاکی به این عنصر متصل می شوند. روکش های چوب قهوه ای نیز عنصر زمین را نشان می دهد، بنابراین یک میز چوبی قهوه ای به زمین متصل می شود. اگر در حین کار احساس اضطراب یا نگرانی می کنید، افزودن عنصر زمین به دفتر کار خانگی می تواند به ایجاد سهولت بیشتر کمک کند.

رنگ جذاب قهوه ای برای اتاق کار

رنگ قهوه از بهترین رنگ ها برای اتاق کار-سایت مبل24

 

مشکی

رنگ سیاه مربوط به عنصر آب است، یکی دیگر از عناصر پنج گانه. آب در جستجوی خرد و یافتن هدف است. عنصر آب و رنگ سیاه نیز ارتباط تنگاتنگی با شغل شما دارند. اگر احساس می کنید در مورد شغل یا هدف خود در زندگی شفاف نیستید، سعی کنید مقدار کمی رنگ مشکی را به فضای اداری خود اضافه کنید.

 

رنگ زرد

زرد مانند قهوه ای به عنصر زمین متصل است. این در واقع رنگ سنتی زمین است. زرد همچنین انرژی خورشید و احساس شادی را برمی انگیزد. اگر میل به راحتی و هماهنگی بیشتری دارید، سعی کنید رنگ های زرد را به دفتر کار خود اضافه کنید.

 

سبز

رنگ سبز در سیستم رنگ پنج عنصری به عنصر چوب متصل است. چوب با رشد و عمل مرتبط است. اگر احساس می کنید انرژی کم یا کندی در فضای اداری شما وجود دارد، افزایش انرژی چوب با افزودن رنگ سبز می تواند به افزایش سرزندگی کمک کند. برای یک ضربه سریع به انرژی چوب، سعی کنید با سبزی های تمیز، پر جنب و جوش و چمن کار کنید.

رنگ سبز در بین آبی و سبز قرار می گیرد و همچنین به انرژی چوب مرتبط است. اگر به دنبال رشد و حرکت بیشتر هستید، گل سبز انتخابی عالی است. سبزی‌های سبز، آبزیان و نعناع همگی طبیعت و انرژی فصل بهار را تداعی می‌کنند. اگر میل به ارتباط بیشتر با طبیعت دارید، اضافه کردن این سایه ها به دفتر کارتان ممکن است همان چیزی باشد که نیاز دارید.

 

قرمز

قرمز یک رنگ بسیار قدرتمند و خوش یمن است. فعال و محافظ است و به عنصر آتش متصل است. اگر انرژی در دفتر کار شما “خاموش” است و باید شانس خود را تغییر دهید، کمی رنگ قرمز به دکوراسیون دفتر خود اضافه کنید. وقتی نوبت به رنگ قرمز می‌رسد، مقدار کمی بسیار زیاد است، بنابراین احتمالاً می‌خواهید آن را در دوزهای کوچک اضافه کنید تا اینکه یک دیوار کامل را قرمز کنید. قصد داشته باشید که اضافات قرمز رنگ خود را برای محافظت از شما و تصحیح هرگونه چی منفی (انرژی) نه تنها در دفتر، بلکه در کل زندگی کاری خود تنظیم کنید.

اگر شما هم با توجه به شیوع همه گیری کرونا ناچارا مجور به کار در خانه یا به اصطلاح دور کاری هستید میتوانید وسایل و مبلمان اداری مورد نیاز خودتون برای ایجاد یک محیط اداری در خانه از سایت مبل 24 خرید داری کنید. سایت مبل 24 با تنوع بالایی که داره دست شما رو برای خرید در هر زمینه ای باز گذاشته. اگر که دوست دارید از سایت های خارجی ایده بگیرید برای درست کردن محیط اداری میتونید به سایت آمازون هم مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید