مبل مرکز نشیمن هر اتاقی است. علاوه بر این، بر نحوه ظاهر اتاق و محیط آن تأثیر می گذارد. بنابراین، انتخاب مبلمان چندان ساده نیست زیرا باید جنبه های خاصی را در نظر بگیرید. مبل باید کاملاً با سبک اتاق ادغام شود، با ترکیب رنگ مطابقت داشته باشد و با فضای کلی مطابقت داشته باشد. با این وجود، یکی از ویژگی های اصلی راحتی است که به عنوان آخرین قطعه از پازل عمل می کند. تمام جنبه های ذکر شده قبلی باید با ترندهای سال 2022 سازگار شوند تا به نتیجه ای شیک و به روز دست یابید.

با ما همراه باشید. ما در این مقاله با معرفی محبوب ترین رنگ ها و ایده های طراحی مبل در سال 2022 به شما کمک خواهیم کرد. بر کسی پوشیده نیست که اصول اصلی در این زمینه سادگی و راحتی است. جدیدترین ایده ها برای یک مبل شیک در همین مفاهیم ریشه دارد. علاوه بر این، آنها مجموعه ای از تغییرات را برای مطابقت با هر سبکی ارائه می دهند. بیایید دریابیم که این گزینه ها چیست و برای چیز جدیدی الهام می گیریم!

 

محبوب ترین رنگ مبل 2022

ترندهای 2022 شامل استفاده از رنگ‌های خنثی، رنگ‌هایی که از طبیعت الهام گرفته‌اند، و حتی سایه‌های پررنگ خاص است. رنگ مبل نیز از این نظر مستثنی نیست. بنابراین محبوب ترین رنگ مبل ها با توجه به ترندهای 2022 به شرح زیر است:

 

خاکستری

این رنگ با ته رنگ سرد یا گرم ، این رنگ کاملاً با هر سبکی مطابقت دارد و تضادها را متعادل می کند.

رنگ بژ

ویژگی خنثی آن هر رنگ دیگری را تکمیل می کند و گرما را به محیط می آورد.

سفید

کلاسیک ها هرگز خارج از مد نیستند، و این رنگ قصد دارد برای مدت طولانی مد روز بماند، علاوه بر این که برای یک محیط رسمی عالی است.

آبی

آرامش بخش و ملایم طراوت را به اتاق می بخشد و لطافتی به محیط می بخشد.

سبز

آرامش طبیعت را به اتاق می آورد و به عنوان یک خط تعادل در پس زمینه ای خنثی عمل می کند.

آبی سرمه ای

این سایه خاص، نسیم اقیانوس را هم به ظاهر و هم به فضای اتاق اضافه می کند.

سبز زمردی

این اتاق ظاهری سلطنتی را ارائه می دهد و با اضافه کردن یک رنگ جدید به عنوان یک نقطه مورد علاقه عمل می کند.

رنگ بنفش

ته رنگ ملایم آن به محیط گرما می بخشد و تضادها را ملایم می کند.

خردل زرد

این سایه محبوب زرد گرما را به اتاق می آورد و آن را پر از انرژی می کند.

 

سبک مینیمالیستی

مینیمالیسم از دیرباز رایج بوده و هنوز صحنه را رها نکرده است. این یکی از ترندهای اصلی مبل در سال 2022 است زیرا مفاهیمی مانند سادگی و استفاده کاربردی از فضا را در خود جای داده است. یک مبل مینیمالیستی کاملاً با طراحی داخلی به همان سبک مطابقت دارد و تضادها را در یک اتاق پر از سایه های مختلف متعادل می کند.

مبلمان مناسب سبک مینیمالیستی

مبلمان مناسب سبک مینیمالیستی-سایت مبل24

 

اگر می خواهید چنین مبل راحتی را انتخاب کنید، قوانین زیر را در نظر بگیرید:

رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، بژ، سفید یا سایه‌های آرام‌بخش را انتخاب کنید.

فرم های ساده، به ویژه لبه های گرد را در نظر بگیرید.

در مورد تعداد کوسن ها زیاده روی نکنید یا اصلا از آنها اجتناب نکنید.

مبل را با چیزی نپوشانید، زیرا استایل آن برای بیان یک فضای مینیمالیستی کافی است.

 

سبک سازگار با محیط زیست برای تأثیرگذاری

سبک اکو اخیراً اغلب در طراحی داخلی ادغام شده است. حتی مبلمان را می توان برای ایجاد یک اثر زیست محیطی در محیط اتاق استفاده کرد. دو چیز این رویکرد را برای طراحی مبل تعریف می کند:

از مواد الهام گرفته شده از طبیعت استفاده می کند که یکی از ترند 2022 است.

از استفاده از موادی که می توانند متعاقباً بر محیط زیست تأثیر منفی بگذارند، اجتناب می کند.

اگر این نوع مبل را انتخاب می کنید، مواد طبیعی مانند چوب یا چرم و رنگ های الهام گرفته از طبیعت را در نظر بگیرید که ایده اصلی این ترند – برای تاکید و حفظ زیبایی طبیعت – را منعکس می کند.

دکوراسیون سبک اکو

دکوراسیون سبک اکو-مبل24

 

سبک لفت برای یک رویکرد خلاقانه

با توجه به اینکه بسیاری برای طراحی داخلی این سبک را انتخاب می کنند، در مورد مبل نیز باید به این رویکرد اشاره کرد. این تصویر را تکمیل می کند و به ظاهر اتاق اصالت می بخشد. اگر تصمیم به رفتن به این راه دارید، جنبه های زیر را در نظر بگیرید:

 

علاوه بر پارچه مبل، عناصری مانند چوب یا فلز را انتخاب کنید.

برای هماهنگی با ترکیب داخل اتاق، سایه های تیره تر رنگ را در نظر بگیرید.

برای تأکید بر ویژگی مدرن محیط، فرم های ساده و خطوط تیز را در نظر بگیرید.

 

مبل کلاسیک برای جلوه ای خیره کننده

سبک وینتیج یکی دیگر از ترندهای سال 2022 است که ارزش های قدیمی را باز می گرداند و آنها را کاملا با مفاهیم مدرن ترکیب می کند. چنین قطعه ای از مبلمان مطمئناً به عنوان یک نقطه مورد علاقه عمل می کند و جلوه ای اصلی را اضافه می کند. لازم به ذکر است که یک کاناپه وینتیج با هیچ استایلی نمی آید. بنابراین، آن را برای یک محیط محافظه کارانه در نظر بگیرید تا مبل مکمل سایر عناصر باشد.

سبک وینتیج

سبک وینتیج-مبل24

 

علاوه بر این، با انتخاب مبلمان کلاسیک و شکل دادن به آن با استفاده از مواد مدرن، این سبک به راحتی در اتاق ادغام می شود.

 

ترکیبی عالی از راحتی و سبک

یکی از اصول اصلی ترندهای 2022 راحتی است. شکی نیست که یک مبل را می توان با این مفهوم همراه کرد. با این وجود، یک چیز این است که یک مبل راحت باشد. یکی دیگر از موارد این است که آن را در سبک اتاق ادغام کنید. بنابراین، پیشنهاد می کنیم مبل راحتی را با در نظر گرفتن جنبه های بعدی انتخاب کنید تا به روز بمانید:

 

مبل های نرم و بزرگ با بالش های بزرگ را در نظر بگیرید.

برای افزایش راحتی، پارچه های طبیعی را برای پوشش انتخاب کنید.

ظاهر مبل را با انتخاب کوسن های زیادی که با رنگ و مدل مبل مطابقت دارند، شکل دهید.

 

هندسه را وارد کنید

فرم های هندسی بخشی از ترندهای سال 2022 هستند و به راحتی در مبلمان به کار می روند. در مورد مبل، اشکال مختلفی را در نظر بگیرید، از ساده ترین شکل شروع کنید و به فرم های غیر معمول برسید. این خطوط تیز محیط را متعادل می کند و تضادها را ثبات می بخشد.

علاوه بر این، اشکال هندسی برای یک مبل کاملاً در هر سبکی ادغام می شود. لازم به ذکر است که جلوه هندسی را می توان با بازی با اشکال مختلف در مورد کوسن نیز دریافت کرد.

کوسن های هندسی جدید

کوسن های هندسی جدید-مبل24

 

 

کمی نرمی را اضافه کنید

برخلاف ترند قبلی، این یکی استفاده از لبه های گرد را برای مبلمان پیشنهاد می کند. لازم به ذکر است که شکل های گرد یکی دیگر از ترندهای سال 2022 هستند. کارشناسان در این زمینه بیان می کنند که زمان آن رسیده است که از خطوط تیز به خطوط نرم تر تغییر دهیم که گرما را به اتاق وارد می کند.

علاوه بر این، این ویژگی خاص باعث می‌شود مبل راحت‌تر از آنچه هست به نظر برسد. همه چیز به درک خود شما از راحتی بستگی دارد، اما خطوط نرم گزینه مناسبی برای راحتی بصری هستند.

 

جزئیات فلزی برای جلوه ای جسورانه

استفاده از قطعات فلزی بر روی مبلمان اخیراً رایج شده است. بنابراین، موادی مانند برنج، طلا، استیل و سایر فلزات برای جزئیات کوچک به ترند سال 2022 تبدیل شده اند. یک خط نازک برنج برای افزودن درخشش جدید به ظاهر مبل کافی است.

علاوه بر این، استفاده از آنها کاربردی و شیک است زیرا این فلزات در دوام پیشرفت کرده و بر اشکال منحصر به فرد مبل تأکید می کنند همانطور که قبلا ذکر شد، کوچکترین جزئیات فلز می تواند تصویر کل اتاق را شکل دهد.

 

اصل بمانید

هیچ چیز مد روز تر از اصالت نیست، جایی که مبلمان از این قاعده مستثنی نیست. یک مبل بی نظیر را در نظر بگیرید، مطمئناً به روز خواهید بود. چطوری این کار را انجام میدهی؟ به سادگی. در فروش های مختلف و یا حتی نزدیکان خود به دنبال این تکه مبلمان باشید. می‌توانید یک مبل به‌خوبی حفظ‌شده در سبک قدیمی پیدا کنید تا به اتاقتان درخشش جدیدی ارائه دهید یا مبل‌هایی با شکل اصلی که به یک نقطه مورد علاقه تبدیل شود.

علاوه بر این، با در نظر گرفتن یک پس‌زمینه خنثی، می‌توانید فرم‌ها یا رنگ‌های پررنگ را انتخاب کنید و رنگ و نور جدیدی را به اتاق خود بیاورید. فراموش نکنید که تنها محدودیت تخیل شماست. ایده های جدیدی از خودتان برای یک طرح اصلی ارائه دهید.

 

استفاده کاربردی از فضا

امیدواریم فراموش نکرده باشید که عملکرد یکی از اصول اصلی 2022 است. هنگام صحبت در مورد مبلمان باید به ویژه مورد توجه قرار گیرد. راه های مختلفی برای چیدمان فضای مبل به صورت عملی وجود دارد.

شما می توانید یک مبلمان چند منظوره را انتخاب کنید که در صورت لزوم قابل افزایش باشد. در عین حال، یک مکان داخلی برای نگهداری اشیا در یک مبل راهی عالی برای صرفه جویی در فضا است. در مورد انبار کتاب درست داخل مبل چه می گویید؟ هم راحت است و هم ظاهر این مبلمان را تکمیل می کند. شما میتوایند هر مدل مبلی که با سبک مورد نظر شما هماهنگ است را از فروشگاه اینترنتی مبل24 با ضمانت و خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید