مبل مشکی دارای یک رنگ خنثی بوده و از ترکیب‌های منحصر به فرد در دکوراسیون منزل است. بیشتر خانواده‌‌ها زمان زیادی را در اتاق پذیرایی خود می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذرانند و به همین دلیل احساسی که از سمت وسایل شما در منزل برقرار می‌‌‌‌‌شود، مورد‌اهمیت است. از ویژگی‌هایی که در اتاق پذیرایی باید به چشم بخورد، سادگی و خنثی بودن آن است. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که دکوراسیون شما ظریف‌تر و شیک‌تر از قبل باشد. رنگ مشکی می‌تواند تمام این خصوصیات را در منزل شما القا کند، اما بهتر است که در ابتدا با رنگ‌های مکمل آن آشنا شوید و با توجه به فضایی که برای شما ایجاد می‌کند، بهترین رنگ مبل را انتخاب کنید.

بیشتربخوانید:

بهترین مکمل رنگ سفید در دکوراسیون

مبل مشکی و طوسی

از محبوب‌ترین ترکیب‌ها که در دکوراسیون‌های مدرن دیده می‌شود، می توان به مکمل مبل مشکی و طوسی اشاره کرد. در واقع این دو رنگ بسیار خنثی بوده و احساس آرامش را در کل فضای شما القا می‌کند. البته بهتر است که از این دو طیف رنگی استفاده کنید و تنالیته‌های رنگی دیگری به آن اضافه کنید. به این علت که ممکن با استفاده از رنگ‌های مختلف فضای شلوغی در دیزاین منزل خود داشته باشید و بر روی احساسات و خلق و خوی شما تاثیر گذار شود.

دکوراسیون با ترکیب مبلمان مشکی و طوسی

مبل مشکی و طلایی

اگر شما هم به دکوراسیون‌های لوکس و گران قیمت علاقمند هستید، مبل مشکی و طلایی دقیقا این فضا را برای شما ایجاد می‌کند. شاید با خود فکر کنید که در چه مکان‌هایی از این ترکیب رنگ استفاده می‌کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در بیشتر سالن‌های اجتماعات خاص، در بیشتر عمارت‌های لوکس، در رستوران‌های کلاسیک و خاص و … از پرکاربردترین مکان‌هایی هستند که از رنگ طلایی و مشکی استفاده می‌کنند. در واقع شما هم می‌توانید از این مکمل رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی منزلتان استفاده کنید و فضایی مجلل را در اتاق پذیرایی خود داشته باشید.

اصول ست کردن دکوراسیون با مبلمان مشکی و طلایی

اصول ست کردن دکوراسیون با مبلمان مشکی و طلایی

مبل مشکی و آبی

اگر شما هم به فضاهای دراماتیک و جدی علاقمند هستید، رنگ مکمل مبل مشکی و آبی دقیقا این ویژگی ها را در دکوراسیون شما ایجاد می‌کنند. این تنالیته‌ها بیشتر دارای سردی بوده و در دیزاین شما خبری از گرما و یا روشنایی نیست. البته انتخاب آبی روشن ممکن است که به خنثی کردن تاریکی محیط شما کمک خوبی کند. این مکمل‌های رنگی در بیشتر سبک‌های معاصر دیده می‌شود و فضای جذابی را ایجاد می‌کند.

ترکیب جذاب مبل مشکی با آبی

مبل مشکی و صورتی

مکمل رنگ مشکی و صورتی از آن ترکیب‌های استثنایی است که کمتر افراد آن را انتخاب می‌کنند. در واقع این ترکیب بسیار شاده بوده و فضای مدرن و زنده ای را برای شما ایجاد می‌کند. در واقع این دو رنگ کاملا در تضاد هم بوده و رنگ صورتی تیرگی مبل مشکی را خنثی می‌کند.

مبل مشکی و صورتی

مبل مشکی و کرم

رنگ کرم دارای تناژ گرمی بوده و روشنایی دلنشینی را در دکوراسیون شما ایجاد می‌کند. ترکیب مکمل مشکی و کرم یک تلفیق زیبا همراه با سبک مدرن است. البته بهتر است که تعادل را در هر دو رنگ رعایت کنید تا بتوانید فضای محبوبی را در اختیار داشته باشید. این دو تنالیته در بیشتر سبک‌های دنیا مانند مدرن، مینیمال، بلژیکی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترکیب جذاب مبل مشکی و کرم

ترکیب جذاب مبل مشکی و کرم

مبل مشکی و سبز

از زیباترین ترکیب‌های طبیعی می توان به مکمل مبل مشکی و رنگ سبز اشاره کرد. در واقع رنگ سبز نماد زندگی و طراوت بوده و در کنار مبل مشکی تمام آن اثرات منفی را از بین می‌برد. البته لازم نیست که از اکسسوری‌ها و یا دیگر وسایل تزیینی استفاده کنید، بلکه گیاهان و گل‌های طبیعی بهترین پیشنهاد برای شما است. با این ترکیب‌های شما فضایی آرام، مدرن و در حین حال لذت بخش ایجاد می‌کنید.

ترکیب دلنشین مبل مشکی با سبز

ترکیب دلنشین مبل مشکی با سبز

بیشتر بخوانید:

چگونه مبل کلاسیک مناسب انتخاب کنم؟

این مکمل‌ها به کسانی پیشنهاد می‌شوند که علاقمند به رنگ مشکی هستند و از سرد شدن و یا بی روح شدن دکوراسیون داخلی منزل خود می‌ترسند. در واقع با اضافه شدن رنگ سبز تمام توصیفات دیزاین تغییر می‌کند و شما را به خود مجذوب می‌کند.

مبل مشکی و قهوه ای

از جذابترین ترکیب‌هایی که در سبک‌های مدرن و مینیمال مشاهده می‌شود، ترکیب چوب و فلز است. در واقع مبلمان کاملا مشکی بوده و در جلومبلی و یا عسلی‌ها شاهد نمای چوبی هستیم. در واقع رنگ قهوه‌ای به دکوراسیون شما کمک می‌کند تا فضای دنج و دلنشینی را داشته باشید. از آن طرف رنگ قهوه ای بسیار گرم بوده و کاملا در فضاهای صمیمی جلوه زیبایی از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید از این رنگ در بیشتر سطوح و وسایل چوبی بهره ببرید.

ترکیب همیشه جذاب مبل مشکی و قهوه ای

ترکیب همیشه جذاب مبل مشکی و قهوه ای

سخن پایانی

انتخاب مبل مشکی در دکوراسیون یک انتخاب ریسک پذیر است که ممکن است انتخاب همه‌ی افراد نباشد. البته استفاده از رنگ‌های مکمل و ترکیب دو الی سه رنگ همراه با مبل یا رنگ مشکی چیدمان زیبایی در منزل شما ایجاد می‌کند. انتخاب رنگ و ست کردن در بیشتر مواقع سخت بوده و از این رو مطالعه مقالات مربوط به چیدمان و دکوراسیون کمک شایانی به شما می‌کند.
شما بهترین دکوراتور منزل خود هستید و اگر از این ترکیب مکمل‌های مبل مشکی در منزل خود استفاده می کنید، می توانید نظرات خود را بیان کنید و در فرایند پایانی این مقاله تاثیر‌گذاری بیشتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید