انتخاب رنگ، باید با توجه به فضای خانه و دکوراسیون هر قسمت انجام شود. چرا که انتخاب اشتباه رنگ می‌تواند انرژی منفی را در فضای خانه منتشر کند. آیا می‌دانید رنگ‌ مناسب خانه کوچک کدام‌ رنگ‌ها هستند؟ در طراحی دکوراسیون داخلی، انتخاب رنگ مناسب بسیار مهم و تأثیرگذار است؛ به‌گونه‌ای که استفاده از رنگ جدید یا تغییر آن می‌تواند نمای کلی خانه را به طور کامل تغییر دهد. در این مطلب از مبل 24 به معرفی رنگ‌هایی که در بزرگ‌تر نشان‌دادن فضای کوچک مؤثر هستند، می‌پردازیم.

رنگ‌ مناسب خانه کوچک، با این رنگ ها خانه خود را بزرگ تر نشان دهید

رنگ‌ مناسب خانه کوچک، با این رنگ ها خانه خود را بزرگ تر نشان دهید

انتخاب رنگ‌ مناسب خانه کوچک

برای انتخاب رنگ راهرو در خانه‌های کوچک مناسب‌ترین طیف رنگ، رنگ آبی است. اگر خانه شما دارای قسمت ورودی جداگانه‌ای است، در انتخاب رنگ آن باید هوشمندانه عمل کنید. چرا که راهروهای ورودی اولین قسمتی از خانه است که مهمانان با آن روبه‌رو می‌شوند.

نحوه شستشوی تشک خوشخواب در منزل

انتخاب رنگ‌ مناسب خانه کوچک برای اتاق نشیمن

اگر فضای اتاق نشیمن یا پذیرایی خانه، کوچک است پیشنهاد ما استفاده از رنگ خاکستری است. این رنگ در طراحی اتاق نشیمن باید باعث القای گرما در اتاق نشیمن می‌شود. رنگ خاکستری جزو آن دسته از رنگ‌هایی است که تطبیق‌پذیری بالایی دارد. استفاده از این رنگ باعث می‌شود خانه شما شیک و مدرن به نظر برسد و فضای دنج را برای اتاق نشیمن به وجود می‌آورد. سعی کنید در کنار رنگ خاکستری از طیف رنگ‌های گرم استفاده کنید، تا نمای اتاق نشیمن شما را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد.

رنگ مناسب برای سالن غذاخوری

انتخاب طیف مناسبی از رنگ نارنجی و استفاده از آن می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای فضای غذاخوری کوچک باشد و  باعث القای انرژی به فضای موردنظر نیز می‌شود. به‌کاربردن این رنگ برای رنگ‌آمیزی یکی از دیوارهای اتاق غذاخوری، گزینه مناسبی است حتی می‌توانید به‌عنوان رنگی غالب نیز، در فضای خانه استفاده کنید و نتیجه مطلوب آن را ببینید.

یک مبل خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد!

انتخاب رنگ‌ مناسب برای آشپزخانه کوچک

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، استفاده از رنگ سفید یکی از بهترین گزینه‌ها در طراحی است؛ چرا که رنگ سفید یا انواع رنگ‌ها با طیف روشن، می‌تواند فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر از حد معمول نشان دهد. نکته مهم بعد از انتخاب رنگ، استفاده از میز و صندلی با طیف رنگی هماهنگ در آشپزخانه است به‌گونه‌ای که با رنگ انتخابی هارمونی لازم را ایجاد کند.

اشتباهاتی که دکوراسیون اتاق خواب شما را زشت می‌کند!

رنگ‌ مناسب برای اتاق خواب کوچک کدام است؟

استفاده از طیف رنگ‌های خنثی می‌تواند انتخاب مناسبی برای اتاق خواب‌های کوچک باشد. این رنگ‌ها باعث می‌شوند نور طبیعی به‌خوبی در اتاق خواب پخش شود. برای جلوگیری از ایجاد یکنواختی در اتاق خواب، می‌توانید از تابلوهای نقاشی که در آن‌ها از رنگ‌های غالب به کار برده شده استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید