اگر شما بدنبال مدل های بیشتر و زیباتر و همچنین مقرون به صرفه تری از میز جلو مبلی هستید با راهنمایی ما و نکاتی که در اختیار شما قرار میدهیم میتوانید بهترین گزینه ی مناسب نیازتان را انتخاب کنید.

1-نیازهای شما

چنانچه از میز جلومبلی قدیمی خود خسته شده اید و دنبال تعویض آن هستید  لیستی از آنچه که میخواهید در طرح آن تغییر کند و یا بهبود یابد تهیه کنید. اگر میز قدیمی در خانه داشته باشید برای تغییر آن راحت تر هستید اما اگر همان میز قدیمی با دکوراسیون جدید شما سازگاری دارد نیاز به تغییر آن نیست.درصورتی که برای اولین بار درصدد تهیه میز جلومبلی هستید نکاتی که در ادامه بیان میشود کمک بسزایی در انتخاب به شما خواهد داد.

میز جلو مبلی شیک و کارآمد

میز جلو مبلی شیک و خاص-سایت اینترنتی مبل 24

 

۲بودجه شما

خرید کالاهای مقرون بصرفه برای همگان خوشایند است. درصورتی که شما قصد خرید میز با قیمت مناسب دارید در نتیجه باید محدوده قیمت میزهایی که با بودجه شما سازگار است را شناسایی کنید.
یک قیمت خوب همیشه ارزان قیمت نیست ممکن است شما کالایی پیدا کنید که ارزان نباشداما با رنج قیمتی که شما در نظر گرفته اید جور بیاد. بجای اینکه تمرکزتان صرفا بر روی قیمت باشد. بهتر است علاوه برقیمت ، کالای انتخابی نیازهایتان را برآورده کند و در یک تعادل متناسبی نسبت به هم باشد.

انواع میز جلو مبلی ارزان وزیبا

انواع میز جلو مبلی ارزان و زیبا-سایت اینترنتی مبل24

 

۳تناسب با اتاق

اگر میز را برای استفاده در اتاق پذیرایی خود میخواهید باید یکم حالت رسمی بخود بگیرد. مثلا میتوانید از میز هایی استففاده کنید که بر روی آن شیشه نصب میشود. میز جلو مبلی در یک اتاق نشیمن معمولا نقش زینتی مهمی را ایفا میکند.
در اتاق نشیمن خانواده استفاده از میز هایی که سطح آن شیشه ایی است و گوشه ها و لبه های خیلی تیز دارد. مناسب نیست چرا که جدای از ماهیت شکنندگی ، ممکن است هم برای کودکان و هم حیوانات خانگی خطر آفرین باشد – علاوه براین تمیز نگه داشتن آن کمی سخت است و جای لک و اثر انگشتان بر روی آن نمایان میشود و باید زود به زود آن را تمیز کرد.
باید این نکته را در نظر گرفت که اگر میز جلو مبلی را به عنوان نقطه مرکزی اتاق در نظر میگیرید باید بسیار زیبا و جالب توجه باشو و به جنس متریال و سایز و رنگ و سطح آن توجه ویژه ایی داشته باشید.

جدیدترین مدل های میز جلو مبلی

جدیدترین مدل های میز جلو مبلی-سایت اینترنتی مبل24

۴شکل میز

اگر شما یک میز جلومبلی متناسب با فضاهای کوچک میخواهید پیشنهاد میگردد از طرح های بیضی و مستطیلی استفاده کنید.
اگر دارای فرزند خردسال هستید – مدل های گرد و بیضی در میزها، به دلیل اینکه گوشه های تیز ندارد گزینه های مطمئن و مناسبی است.
میزهای مربعی و دایره ایی شکل – بهترین آرایش چیدمان را دارد ، بدین معنی که مبلمان و صندلی های راحتی هنگامی که در مقابل این نوع میزها قرار میگیرند دل انگیز تر شده و زیبا تر به نظر می رسند.

۵اندازه میز

اندازه میز جلو مبلی باید با فضای داخلی اتاق و نوع دکوراسیون آن متناسب باشد. قبل از انتخاب سایز میز باید اندازه چند چیز را بدانید : اطلاع از اندازه فضاهای خالی اتاق داشته باشید. همینطور اندازه ی فضایی که میخواهید میز در آنجا قرار گیرد و توجه داشته باشید مبلمان شما چه میزان فضای آزاد برای جابجایی دارد.
به عنوان مثال اگر میزی بزرگتر از ابعاد اندازه گیری شده پیدا کردید توجه به حدفاصل فضای مبل و میز در مقابل فضایی که پاهای شما هنگام نشستن اشغال میکنند داشته باشید.
ارتفاع مبلمان خودتون را اندازه گیری کنید ، هماهنگ کردن تناسب ارتفاع میز جلو مبلی و مبلمان به شما کمک میکند از افتادن و ریختن اشیا از روی میز جلوگیری کند.اگر میخواهید خوراکی و نوشیدنی روی میز لومبلی خودتون قرار دهید اطمینان حاصل کنید که ارتفاع میز ۵ سانتی متر کمتر از مبلمان باشد. هرگز میزی که بیش از ۲.۵ سانتی متر بلند از مبل شما است انتخاب نکنید.

۶رنگ میز

رنگ اصلی که می خواهید در تم رنگی اتاق بیشتر به کار ببرید را انتخاب کنید . برای انتخاب رنگ میز جلومبلی باید مدلی را انتخاب کنید که رنگ و تم مدل آن خارج از طراحی داخل دکوراسیون منزل شما نباشد.

جدیدترین مدل میز جلو مبلی

جدیدترین مدل میز جلو مبلی-سایت اینترنتی مبل24

۷جنس میز

به عادات های نظافتی خود رجوع کنید . اگر شما زمان زیادی برای گردگیری و تمیزکاری منزل به طور روزانه ندارید پیشنهاد میشود از میزهایی که سطوح آنها قابل لمس و براق و شیشه ای است اجتناب کنید. در این موقع ها شما باید دنبال جنس چوبی و نظیر آن باشید
اگر کودک خردسال دارید یا از اکسسوری های سنگین استفاده میکنید یا نه اگر حیوان خانگی دارید، هنگام خرید میزی را انتخاب کنید که سطح رویی آن محکم و تقویت شده باشد . میز های چوبی و یا فلزی گزینه های مناسبی هستند. در غیر اینصورت میتوانید سراغ مدل های ظریف تری بروید.
همچنین جنس و طرح مبلمان اتاق نیز از اهمیت بسزایی برخوردار هستند. قطعا شما نمیخواهید انتخابی داشته باشید که طراحی منزلتان را مبهم و بی نظم نشان دهد. از این رو توجه داشته باشید اگر مبلمان شما دارای انحنای زیاد میز های دایره ایی بسیار مناسب هستند.
همچنین اگر خطوط و زاویه های زیادی در اتاق و یا دیزان اتاق بکار رفته است میزهای مربعی و یا مستطیلی بهترین گزینه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید