برای این که در شب تمام خستگی‌های روز گذشته را رفع کرده و انرژی کافی برای شروع روز جدید کسب کنید، به اتاق خوابی نیاز خواهید داشت که بدون اشتباه طراحی شده و منبع آرامش شما باشد.

یکی از اهداف تغییر دکوراسیون در خانه ایجاد انرژی مثبت در فضا است؛ بنابراین باید چیدمان خانه به گونه‌ای باشد احساس خوشایندی برای همه افراد خانواده به وجود آورد؛ اما بعضی از ما ممکن است برخی اشتباهات را در دکوراسیون انجام دهیم که نتیجه عکس داشته باشد و باعث زشت شدن چیدمان خانه شود. به همین منظور بسیاری از افراد بر این باورند که اتاق خواب یک مکان شخصی است و دکوراسیون آن اهمیت چندانی ندارد؛ اما از آنجا که بیشتر تایم خود را برای استراحت در اتاق سپری می‌کنیم، نیاز است هنگام چیدمان آن از انجام یک‌سری اشتباهات دکوراسیون اتاق خواب بپرهیزیم تا بتوانیم فضای دنج و آرامبخشی را برای خود فراهم کنیم. به همین منظور تا پایان این مطلب با مجله اینترنتی مبل 24 همراه باشید.

راه های داشتن دکوراسیون رویایی

چه کار هایی دکوراسیون اتاق خواب را زشت میکند؟

رایج‌ترین اشتباهات دکوراسیون اتاق خواب

با در نظر گرفتن این موضوع که اتاق خواب فضای محدودتری نسبت به سایر قسمت‌های خانه دارد، برای جلوگیری از شلوغی بیش از حد آن باید از انجام یک‌سری اشتباهات در دکوراسیون که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم بپرهیزید.

از قراردادن وسایل زیر تخت خودداری کنید

از بزرگ‌ترین اشتباهات دکوراسیون اتاق خواب این است که بسیاری از وسایل اضافه را در فضای زیر تخت جایگذاری می‌کنیم؛ اما از لحاظ فنگ‌شویی انجام این کار بسیار اشتباه است؛ چرا که مانع از جریان انرژی مثبت در فضا می‌‌شود. بنابراین بهتر است برای خوابی راحت فضای زیر تخت را خالی بگذارید. در صورتی که وسایل اضافه زیادی دارید، بهتر است از تختخواب‌های کشودار و یا تخت خواب های باکس دار استفاده کنید.

برای دیدن جدیدترین نمونه های تخت خواب های باکس دار و جک دار میتوانید انواع تخت خواب مبل 24 را ببینید.

داشتن اتاق خواب زیبا با دانستن چند راز مهم

داشتن اتاق خواب زیبا با دانستن چند راز مهم

از هر نوع وسایل دکوری استفاده نکنید

دقت داشته باشید وسایل دکوری که برای اتاق خواب استفاده می‌کنید، باید حس خوب و انرژی مثبت را در درون شما ایجاد کند. بنابراین از قرار دادن دکوری‌هایی که خاطرات ناخوشایندی به همراه دارند و انرژی منفی می‌دهند، خودداری کنید. برای مثال بهتر است از قراردادن قاب‌عکس‌های خانوادگی در اتاق خواب خودداری کنیدِ چرا که ممکن است دیدن آن‌ها قبل از خواب، ذهنتان را مشغول خاطرات و اتفاقات گذشته کند و باعث شود خوابی ناآرام را تجربه کنید. علاوه بر آن از قرادادن هرگونه وسایل دکوری بالای تخت اجتناب کنید، چرا که ممکن است سلامتی شما را به خطر بیندازد.

از به هم ریختگی فضای اتاق جلوگیری کنید

از اشتباهات دکوراسیون اتاق خواب این است که بسیاری از افراد توجهی به مرتب بودن فضای اتاق ندارند، در حالی که به هم ریختگی اتاق خواب باعث می‌شود انرژی منفی و استرس درون شما جریان داشته باشد؛ در نتیجه هر روز اتاق و درون کمدها را مرتب کنید.

دکوراسیون اتاق خواب خاص داشته باشید

دکوراسیون اتاق خواب خاص داشته باشید

 قرار دادن وسایل الکترونیکی از رایج‌ ترین اشتباهات دکوراسیون اتاق خواب

همه ما می‌دانیم که وسایلی مانند گوشی، تبلت، تلویزیون و … باعث ایجاد میدان مغناطیسی می‌شوند؛ در نتیجه سلامتی ما را به خطر می‌اندازند. از سوی دیگر نور و صدایی که از این وسایل ساطع می‌شود، می‌تواند فرایند به خواب رفتن شما را به تاخیر بیندازد و خوابی ناآرام را برای شما رقم بزند؛ بنابراین قبل از خواب تمام وسایل برقی موجود در اتاق خواب را خاموش کنید و یا بیرون از اتاق خود بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید